Arrowtown - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu Arrowtown - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu

Arrowtown

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Jos

29 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Arrowtown

Ons eerste verblijf op een doc camping is erg goed bevallen. Zo ongeveer aan de voet van Mount Cook. Dat tijdens het eten een spectaculair uitzicht.
Ondanks de lage prijspeilen de voorzieningen op de camping niet tegen.
Gisterochtend zijn we vertrokken richting Cromwell. Daar hebben we overnacht op een gewone camping.
Vandaag zij we onderweg naar Queenstown. We kwamen langs een verlaten goudzoeker dorp. Wat nu een toeristen attractie is geworden.
Even later kwamen we langs DE bungeejump attractie de AJ Hackett (uitvinder van) brug. We hebben deelname maar achterwege gelaten.
Zo meteen weer verder naar Queenstown.

• 29 Januari 2013 - 10:56

Pieter:

komen een boel herinneringen op, dacht wel dat je de spong zou wagen Jos van de brug af. Gaan jullie ook nog naar Milford Sound ? Zorg mar dat jullie er vroeg zijn voor dat alle touristen komen.

• 29 Januari 2013 - 12:33

Myrte:

Het valt me echt van jullie tegen dat jullie niet zijn gaan bungeejumpen.