Genieten - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu

Genieten

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Jos

30 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Na een rit van 5 km over een onverharde weg, zitten we aan een meer tussen de bergen. Life is beautifull. Net heerlijk gezwommen en nu aan een glaasje wijn terwijl de zon langzaam achter de bergen verdwijnt.
Kan niet geloven dat we niet uit Nederland weg konden vanwege een sneeuw storm en nu constant de korte broek aan hebben [ worden jullie al jaloers?)
Christchurch was onvoorstelbaar. Je hoor wel verhalen over dat het stads centrum er niet meer is, maar je kunt je er geen voorstelling van maken.
We waren er rond 19.00 heen gegaan. Het leek wel een spoorstaking. Het hele centrum is afgezet met hekken. Er zijn alleen maar beschadigde gebouwen of er staat niks meer. Christchurch bestaat niet meer!
Bij Sumner was er gelukkig minder van te zien. Ook al waren er veel huizen op de heuvels die niet meer bewoond waren. Het was wel geweldig om samen met Jos mijn jeugd herinneringen weer op te halen. Wat heb ik een geweldige jeugd gehad. De zee aan de overkant van de straat. De heuvels om ons heen waar we op avontuur gingen. Jammer genoeg waren er gedeeltes afgezet i.v.m. Instortingsgevaar.
Rondreizen in een camper is wel super cool! Je hebt altijd je huisje bij je. Doordat je wat hoger zit kan je nog extra genieten van de mooie uitzichten. Er komt geen eind aan. Het is hier prachtig. Het blijft me verbazen, wat een mooi land met al zijn verscheidenheden. Het lijkt wel een reclame verhaaltje. You have to do it to know it!!
Ik ga verder genieten van een grandioos uitzicht en een glaasje wijn.

  • 30 Januari 2013 - 10:57

    Piet:

    Heel leuk een verslag van jou te lezen carol,en fijn dat jullie zo genieten. Het zuider eiland heb ik altijd mooier gevonden, en bij toeval zijn wij er toen der tijd gebleven.Mam leest ook steeds de verslagen en gaat zij er echt voor zitten voor de computer. groetjes

  • 30 Januari 2013 - 11:28

    Alex Van Hoorn:

    Ik ben helemaal niet jaloers !!, het is toch veel te ver weg, enne, het is er veel te warm, enne het is best gevaarlijk met al die aardbevingen, enne ik kan niet zwemmen, enne, bergen belemmeren je uitzicht.........................

    groet

    Alex

  • 30 Januari 2013 - 17:31

    Myrte:

    Is het echt zo mooi allemaal of hadden jullie teveel wijn gedronken? =p

  • 30 Januari 2013 - 21:17

    Nicolien:

    Ik geniet ook hoor.......................glaasje wijn op de bank terwijl het buiten zo hard waait dat ik er aan zit te denken de bloempotten bij de ramen weg te halen! jaloers?......neuj.....
    Ha! dag ut wel! Hef fun U2 xx

  • 31 Januari 2013 - 20:00

    Mark:

    Het klinkt allemaal GEWELDIG! Ik ben wel een beetje jaloers op die mooie omgeving waarin jullie zich bevinden.Zelf heb ik zoiets ooit meegemaakt, maar dan in de V.S. zonder wijn dan wel. .....Ik hoor het al, het doet jullie goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline en Jos

Back to the roots van Caroline.

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10490

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 05 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: