Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu

Picton

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Jos

14 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Picton

Ruby Bay.

Vandaag was het een korte reis naar onze volgende bestemming. Een soort van DOC camping gelegen aan de Ruby Bay. Direct aan het water . Schone toiletten en douches en een zee van ruimte voor maar $6,00 pp. Ter vergelijking: onze vorige camping kostte $45,00 (2 personen 1 nacht) en moesten we zelfs nog 50 cent betalen voor 5 minuten douchen.
Het was en is zwaar bewolkt en het regende van tijd tot tijd. Door de bewolking is er weinig tot geen uitzicht. De route naar Motueka is op zich een prachtige route alleen lang en bochtig. Na verloop van tijd had ik (Jos) het wel gehad. Caroline reed, dus mocht ik alleen maar meekijken. Slingeren is niet goed voor je welbevinden kan ik je zeggen.
Momenteel probeert de zon door te breken. Ik schat dat het ca. 20 Gr. is
In Motueka hebben we de Mac weer bezocht om onze blog bij te werken.
Ondanks de voorbereidingen blijkt de site niet mee te werken, waardoor we een uur bezig waren om alles op z'n plaats te krijgen.
Via de Abel Tasman Drive zijn we in Ruby Bay aangekomen. Een mooie rit langs het water.
Gisteren zijn we ook weer goed door de sandflies te grazen genomen. Waardoor we weer constant de jeuk probeerden weg te krabben.
We hebben een 's avonds een wandeling over de camping en het strand gemaakt. Onder het genot van een kop koffie zagen we de ondergaande zon de wolken kleuren. Wat het nog mooier maakte was dat de bewolking er al dramatisch uitzag. Het mooiste was natuurlijk Caroline naast me . Echt waar!

• 15 Februari 2013 - 01:40

Alex:

Elke keer weer fijn om een bericht van jullie te lezen.
    Fij dat jullie er zo van genieten en van elkaar !!

ben aweer benieuwd naar een volgend verhaal.