Muriwai - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu Muriwai - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu

Muriwai

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Jos

02 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Muriwai Beach

Dit was onze een na laatste volle dag in Nieuw Zeeland. Maandag vertrekken we.
Je weet nooit wat je te wachten staat onderweg. Er is altijd wat anders te zien na de volgende bocht of na de volgende helling.
Dat bleek vandaag ook weer het geval. De reis naar onze eindbestemming voor vandaag was, met een paar uitzonderingen, weinig indrukwekkend. Dat veranderde nadat we in Muriwai waren aangekomen. De camping was goed, maar het strand was fantastisch. Het zand was zwart en door iets in het zand was dat ook door toedoen van de zon bloedheet. De golven waren redelijk hoog dus zijn we lekker gaan zwemmen.
Later hebben we gewandeld tussen de rotsen. Daar bracht een houten trap ons naar een rotspartij waar Jan van Genten broeden. Je stond op een paar meter afstand van deze grote vogels. Die blijkbaar geen boodschap aan onze aanwezigheid hadden.
De tijd dat het licht blijft 's avonds wordt al korter. Tijdens onze eerste dagen was dat ca 21.30. Nu is dat al 20.30. Het koelt ook al wat af. Nog niet koud natuurlijk, maar te fris om buiten te zitten.

• 02 Maart 2013 - 11:26

Rob:

Caroline en Jos,

Geniet er nog van, goede thuisreis

Grt, Rob

• 02 Maart 2013 - 14:11

John:

Een goede terug reis Jos en carol we hebben genoten van jullie verslagen !!!!!