Kerikeri 1 - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu Kerikeri 1 - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu

Kerikeri 1

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Jos

28 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Kerikeri

We zijn geëindigd vandaag in iemands tuin. Tenminste zo lijkt het. Het is een camping met als thema een pagode. Er staat namelijk een pagode op het terrein. Het terrein heeft de uitstraling van een tuin. Heel anders dan we gewend zijn, maar toch leuk. We zitten in de plaats Kerikeri.
De reis van vandaag verliep via diverse dorpjes en stadjes langs de kust.
De uitzichten waren weer zoals gebruikelijk. Het begint te wennen (maar niet heus).
Voordat we naar de camping gingen wilden we nog Waitangi bezoeken. In Waitangi is een verdrag gesloten met Maori's waarin afspraken gemaakt zijn met betrekking tot teruggave van gebieden en bezittingen aan de Maori's.
Helaas waren we te laat. Het museum ging sluiten.

• 28 Februari 2013 - 20:09

Alex Van Hoorn:

Ik wil ook zo'n huis met pagode, leuk voor een studio !

groeten, ik geniet ook van jullie reis.