Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu

Kaikoura

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Jos

08 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Kaikoura.
Vandaag zijn we naar we naar Kaikoura geweest.
De reis vanaf Kaiapoi was rustig, niet spectaculair.
Kaikoura daarentegen was leuk. De stad op zich niet zo, maar de omgeving des te meer. De kust bestaat uit rotspartijen afgewisseld met plateaus van rotsen. langs deze kust tref je zeeleeuwen, dolfijnen en als geluk hebt ook walvissen.
Uiteraard kun je die tegen betaling bezoeken. Daar wij solidair met deze beesten zijn en zij geen cent ontvangen van deze bezoeken zijn wij zelf op zoek gegaan naar de zeeleeuwen.
Die hebben we ook gezien en onze steun betuigd, waarna we onze wandeling over de heuvels langs de kust voortzetten. Een erg mooie wandeling.
Na gegeten te hebben zijn we verder gereden. Ons doel is Hamner Springs, maar we zijn nu gesloopt in Waiau. Daar brengen we nacht door en rijden morgen door naar Hamner Springs.

• 09 Februari 2013 - 09:07

John:

Ja foto's van de camper !! Ziet er goed uit .Nou dan kunnen jullie morgen heerlijk ontspannen in de hete waterbronnen en genieten van de rotte eierenlucht. John