Oponthoud - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu Oponthoud - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Caroline en Jos - WaarBenJij.nu

Oponthoud

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Jos

21 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ten gevolg van de sneeuw zondag zijn we pas s avondspits om 20.50 vertrokken ipv 14.40. Daarom kwamen we in Dubai te laat aan voor de overstap.
Emirates bood ons een kamer in hotel. Op het vliegveld werden van het kastje naar de muur gestuurd. En druk ! Niet leuk als je moe bent.
Dat had ook weer gevolgen voor onze hotelkamer in christchurch. Die moesten we annuleren. Een dag later was niet mogelijk want het hotel zat vol.
Lang leve het internet, want een ander hotel was snel geboekt.
Nu gaan we slapen. Daar ontbrak het aan.

• 21 Januari 2013 - 09:19

Tonny:

Dag Jos en Caroline

Leuk om jullie eerste vakantie bericht te lezen.
    Alleen de reis minder, daar heb je de komende 6 weken geen last meer van,
    want dan regelen jullie het zelf.
    Geniet van elkaar en van de komende 6 weken.

Groejes
    Tonny

• 21 Januari 2013 - 15:32

Carolineenjos:

Hoi carol en Jos
    Dat was geen leuk begin van de reis, met al het gedoe wat de vertraging veroorzaakt. Ieder geval jullie zijn er nu. Lekker warm daar of valt het tegen? leuk dat jullie de verslagen sturen ga nu maar lekker genieten,groetje mam en dad

• 21 Januari 2013 - 18:49

Alex:

Inderdaad! leuk dit verslag.
    Ben nu al benieuwd naar het volgende bericht.
    Veel plezier daar vanuit dit winterlandschap..brrrrr

Alex

• 24 Januari 2013 - 20:24

Rene Jacobs:

Caroline en Jos,

De reis inmiddels al weer even vergeten en de jetlag achter de rug. Geniet van jullie bijzondere vakantie.
    Leny en Rene